برگزاری مسابقه کتابخوانی راه و رسم دانشجویی در دانشگاه علم و هنر


برگزاری مسابقه کتابخوانی راه و رسم دانشجویی در دانشگاه علم و هنر

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۱

تعداد بازدید: ۱۳۸۲

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، به همت دانشجویی فرهنگی مسابقه کتابخوانی با موضوع "راه و رسم دانشجویی" در دانشکده های فنی و علوم انسانی با حضور 110 نفر دانشجو برگزارشد.

گفتنی است این مسابقه با 22 سئوال تستی و 3 سئوال تشریحی از کتاب "راه و رسم دانشجویی" به نویسندگی محمد رضا نجفی و زهرا صادقی نیا با حضور دانشجویان رشته های متعدد دانشگاه علم و هنر در روز شنبه 11 آذر ماه 96 برپا شد.

شایان ذکر است برگزیدگان در مراسم روز دانشجو مورخ 12 آذر ماه 1396 تجلیل به عمل خواهد آمد. جوایز شامل 5 کمک هزینه مشهد مقدس می باشد که به 5 نفر اول که بیشترین امتیاز را کسب نمایند اهدا می شود.

کتاب "راه و رسم دانشجویی" که شامل داستان پردازی ساده از عالَم دانشجویی توسط یک زوج دانشجو محمد رضا نجفی و زهرا صادقی نیا به رشته تحریر درآمده است که با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در فضای دانشگاه و در بین دانشجویان، نوشته شده است.

از ویژگی های برجسته این کتاب، زبان ساده و قالب داستانی آن است که به گفته نویسندگان، نوشتن آن حدود ۱۴ ماه به طول انجامیده است. در این کتاب شخصیت های مختلفی ترسیم شده اند که کمتر دانشجویی پیدا می شود که مصداق یکی از این شخصیت ها یا بخشی از آن نباشد. اگر دانشجویان این کتاب را مطالعه کنند، از بسیاری از آسیب ها و تهدیدها در دوران دانشجویی خود در امان خواهند بود و می توانند در دوراهی های پیش رو به درستی تصمیم بگیرند.

این کتاب در قطع پالتویی با قیمت 5000 تومان توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده و در آن بیش از ۳۲۰ نکته مشاوره ای در قالب داستان آورده شده است که دانشجویان می توانند با 80 درصد تخفیف (1000 تومان) از حوزه دانشجویی فرهنگی دانشکده خود دریافت نمایند.

#برگزاری مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتابخوانی راه و رسم دانشجویی در دانشگاه علم و هنر»