برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز ویژه کارکنان


برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز ویژه کارکنان

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۰۴

تعداد بازدید: ۱۵۱۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی کوروش بهادری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نماز گفت: اولین دوره مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز ویژه کارکنان دولت در استان برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به عقد تفاهم نامه همکاری با اداره کل کتابخانه های عمومی استان و ستاد اقامه نماز گفت: به منظور ترویج فرهنگ نماز ، کتاب و کتابخوانی تفاهم نامه همکاری بین سه دستگاه منعقد و اداره کل کتابخانه های عمومی استان مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد.

بهادری در خصوص زمان برگزاری این مسابقات گفت: با هماهنگی های صورت گرفته طی هفته آینده فایل پی دی اف این مسابقه به همراه سئوالات مسابقه از طریق شبکه دولت به تمام دستگاه های اجرایی و ستادی ارسال و کلیه کارکنان دولت می توانند جواب سئوالات را به اداره کل کتابخانه های عمومی استان ارسال نمایند.

بهادری منبع مطالعه این مسابقه را کتاب شیوه های دعوت به نماز حجت الاسلام و المسلمین قرائتی عنوان کرد و گفت: این کتاب با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان جهت مطالعه و برگزاری مسابقه انتخاب شده و در نهایت 10 نفر از کارکنان برگزیده این مسابقات به قید قرعه جوایز نقدی و فرهنگی دریافت خواهند کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین از برگزاری این مسابقات در سال آینده ویژه جوانان و ورزشکاران خبر داد.

#برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز ویژه کارکنان
می پسندم (۷) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز ویژه کارکنان»