هر جامعه به میزان مطالعه و کتابخوانی مردم آن بستگی دارد


هر جامعه به میزان مطالعه و کتابخوانی مردم آن بستگی دارد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۰

تعداد بازدید: ۱۳۱۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام محمدرضا حدادیان در نشست با مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان سمنان در خصوص پانزدهمین نمایشگاه بزرگ استان سمنان گفت: نمایشگاه رخداد مهم فرهنگی و فرصت مناسبی برای عرصه و معرفی بیشتر تالیفات، آثار مکتوب و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

وی برپایی نمایشگاه کتاب را نشان دهنده قدرت علمی و فرهنگی جامعه عنوان کردوافزود:برگزاری چنین نمایشگاههایی می تواند به بهتر شدن سیستم توزیع کتاب و ارتباط مخاطبان با ناشران با توجه به حضور ناشران مختلف در این نمایشگاه کمک کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری برای حضور جوانان و نوجوانان در مساجد هستند بنابراین کانون ها ظرفیت خوبی برای ترویج امر مطالعه در بین قشری است که در سرنوشت این کشور تأثیرگذار هستند.

حدادیان از مدیران کانون های فرهنگی هنری خواست با توجه به گستردگی کانون ها و اعضای آن، همکاری مناسب در اطلاع رسانی، تبلیغات و حضور در پانزدهمین نمایشگاه کتاب داشته باشند.

در ادامه مسئول روابط عمومی واطلاع رسانی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان گفت:پانزدهمین نمایشگاه بزرگ استان سمنان با حضور گسترده ناشران کشور با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاههای فرهنگی کشوردر شهر سمنان برپا می شود.

ابراهیم پورتقی با بیان اینکه تا کنون 350 ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند گفت: کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه با ٣٠ درصد تخفیف عرصه می شود که شامل ٢٠ درصد تخفیف از طریق خرید بن و حداقل ١٠ درصد تخفیف توسط ناشران اعمال می شود.

مسئول روابط عمومی واطلاع رسانی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان با اشاره به اینکه ادارات و دستگاههای اجرایی برای خرین بن باید از طریق مکاتبه با مدیر اجرایی نمایشگاه اقدام کنند، اظهار داشت: برای سایر افراد با مدرک کارشناسی ٥٠٠ هزار ریال، کارشناسی ارشد ٨٠٠ هزار ریال و دکتری یک میلیون ریال بن با ارائه کارت شناسایی ارائه می شود.

پورتقی زمان برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان را از 26 آذرماه سالجاری تا اول دیماه صبح ها از ساعت 9تا 12:30 وبعداز ظهرها از ساعت 17 تا 20در سالن غدیر سمنان اعلام کردو اظهارداشت:در این نمایشگاه ۳۵ میلیارد ریال بن کتاب نیز ارائه می شود.

وی از اجرای برنامه های جنبی متنوع در حاشیه نمایشگاه خبردادوگفت: ستاد خبری پانزدهمین نمایشگاه کتاب سمنان تشکیل شده است.

در این نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سمنان آمادگی خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه اعلام کردند.

#پیشرفت فرهنگی
می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «هر جامعه به میزان مطالعه و کتابخوانی مردم آن بستگی دارد»