برگزاری نشست کتابخوان و حمایت از مولفان محور فعالیت کتابخانه‌های یزد است


برگزاری نشست کتابخوان و حمایت از مولفان محور فعالیت کتابخانه‌های یزد است

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۳

تعداد بازدید: ۱۲۳۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

رقیه دوست فاطمی ها، شامگاه پنجشنبه در آیین رونمایی از کتاب « طرب سرای محبت » در جمع مسوولان و مردم مهریز افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با برگزاری نشست های کتابخوان بسیار اثر بخش است.

وی بدون اشاره به آمار ادامه داد: در یکسال گذشته در یزد و 9 شهرستان دیگر استان با حضور اقشار مختلف مردم و علاقه مندان ، نشست های مختلف کتابخوان برای معرفی کتاب ها برگزار شده است.

این مسوول اظهار کرد: این نشست ها که همچنان با قوت ادامه خواهد داشت نقش اساسی در ترویج فرهنگ مطالعه در بین مردم و جوانان و ایجاد انگیزه در معرفی آثار دارد .

دوست فاطمی ها، گفت: از دیگر برنامه های بسیار خوب و لازمی که باید همواره با همکاری سایر بخش ها در استان پیگیری و اجرایی شود حمایت و همراهی از تمام مولفان است.

وی تصریح کرد: تهیه و چاپ آثار جدید توسط مولفان بر حسب نیاز نقش اساسی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش مطالعه در جامعه و جوانان دارد .

در آیین یادشده که فرماندار و جمعی از مسوولان و اهالی کتاب مهریز نیز حضور داشتند از کتاب طرب سرای محبت نوشته علی اصغر مطهری نیا استاد دانشگاه و از نیروهای دانشگاهی بومی منطقه رونمایی شد.

همچنین جمعی از حاضران به نقد محتوای این کتاب پرداختند و در ادامه نیز مطهری نیا در مورد محتوای اثر خود و دلایل نگارش آن مطالبی بیان کرد.

همچنین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مولف کتاب طرب سرای محبت و 15 تن از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی از کتاب « اشک باید راز دار باشد» که در ایام ماه محرم و به همت اداره کتابخانه های عمومی مهریز برگزار شده بود با اهدای جوایزی تجلیل شد.

مهریز 11 باب کتابخانه عمومی با 120 هزار نسخه کتاب دارد.

#برگزاری نشست کتابخوان
می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری نشست کتابخوان و حمایت از مولفان محور فعالیت کتابخانه‌های یزد است»