کتاب و کتابخوانی محور برنامه‌های کانون پرورش فکری می‌باشد


کتاب و کتابخوانی محور برنامه‌های کانون پرورش فکری می‌باشد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۳۰

تعداد بازدید: ۱۰۵۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، گفت:کتاب و کتابخوانی محور برنامه های کانون پرورش فکری است.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، اسفندیار ضیائی، در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه ی کتابخوانی که در سالن کانون فکری گیلان،برگزار شد،گفت: تمام فعالیت ها و برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر محور کتاب و کتابخوانی است.

وی جایگاه کتاب را در جامعه مهم عنوان کرد و افزود: بیشترین سیاست ما در زمینه کتاب و ارتقاء جایگاه فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

ضیائی به اهمیت کتابخوانی در نهاد خانواده اشاره کرد و افزود: خانواده نقش ویژه ای دارد لذا از مادران و پدران درخواست داریم تا به فرهنگ مطالعه فرزندان خود اهمیت بدهند.

وی به نقش و جایگاه مهم کتابخانه، در کشورهای پیشرفته اشاره و خاطرنشان کرد:کتاب در کشورهای توسعه یافته همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و امید است ما هم به این سمت پیش برویم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، با بیان اینکه بزرگترین کتاب از طرف خداوند قرآن است، اضافه کرد:قرآن کتابی بسیار عظیم و غنی است.

ضیائی، به ارزش مندی نقش کتاب در زندگی پرداخت و خاطرنشان کرد: باید با انتخاب کتاب های مناسب زمینه ی علاقه مندی کودکان را به کتاب فراهم کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت:برنامه ریزی منسجم بین دستگاه های استان در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ضروری است.

به گزارش ایسنا، 289 اثر به مسابقه کتاب و کتابخوانی کودکان و نوجوانان گیلان ارسال شد که از این تعداد، 23 نفر برگزیده شدند. در این مراسم با حضور اسدالله شعبانی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.

#کتاب و کتابخوانی محور برنامه‌های کانون پرورش فکری
می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «کتاب و کتابخوانی محور برنامه‌های کانون پرورش فکری می‌باشد»