عزم جذب نهادها برای کتاب خوانی


عزم جذب نهادها برای کتاب خوانی

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۲

تعداد بازدید: ۱۲۳۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش سروش،از روابط عمومی خانه کتاب، در متن پیام مجید غلامی جلیسه که عصر شنبه انتشار یافته، آمده است: فرهنگ سازی مسئله کتاب و کتاب خوانی، نیازمند عزم ملی است؛ به طوری که ما در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب شاهد مردمی تر شدن برنامه های این دوره نسبت به دوره های قبل هستیم. لذا همه نهادهای فرهنگی می توانند با برنامه ریزی در جهت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در سطح جامعه، گام بردارند.

وی می افزاید: انتخاب شعار «آینده روشن و خانواده کتابخوان» برای این دوره از هفته کتابخوانی از اهمیت ونقش آن در خانواده ها به عنوان نهادی بسیار موثری در ایجاد عادت به مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارد.

دبیر بیست وپنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ادامه می دهد: امیدوارم با فرا رسیدن هفته کتاب، مسئولان و متولیان و تمام کسانی که در راه ترویج و تسهیل کتاب و کتابخوانی تلاش می کنند، نقشه راهی موثر و کارا درباره ی رواج کتاب و کتابخوانی به عنوان موضوعی مهم و حیاتی در جامعه امروز ما طراحی کنند.

«اینجانب هفته کتاب خوانی را به جامعه اهل فرهنگ، هنر و اندیشه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون را برای این عزیزان در گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه آرزومندم». بیست وپنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه برگزار می شود.

#هفته کتاب خوانی #گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «عزم جذب نهادها برای کتاب خوانی»