مسابقه کتابخوانی پیامکی امام علی(ع) در قرآن از عید غدیر تا قربان


مسابقه کتابخوانی پیامکی امام علی(ع) در قرآن از عید غدیر تا قربان

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۰۹

تعداد بازدید: ۱۳۵۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: حجت الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری درباره مسابقه کتابخوانی پیامکی امام علی(ع) گفت: این برنامه همسو با سایر برنامه ها و جشن های فرهنگی ویژه اعیاد قربان و غدیر در نظر گرفته شده و هدف از آن افزایش شناخت و تعالی معرفت مجموعه کارکنان سازمان فرهنگی هنری نسبت به معارف اهل بیت(ع) به ویژه اسوه ایمان و تقوی، حضرت مولی الموحدین امام علی علیه السلام است و سؤالات آن از مطالب ارزشمند کتاب امام علی(ع) در قرآن کریم تألیف علامه عسکری پیش بینی شده است.

ناصری پور افزود: افزایش بصیرت دینی و توانمندی کارکنان سازمان های فرهنگی از ضروریات کار فرهنگی اثرگذار است و حجم امور اجرایی نباید توفیق بهره مندی از محتوای غنی کتب و منابع دینی را از خادمان فرهنگی بگیرد و انتظار می رود همکاران با استقبال شایسته در این برنامه شرکت کنند.

این مسابقه همزمان با عید قربان آغاز و تا عید غدیر، به دو صورت پیامکی و مجازی اجرا خواهد شد، خانواده کارکنان سازمان فرهنگی هنری می توانند کتاب مسابقه را به صورت رایگان از هر منطقه دریافت یا فایل متنی کتاب را در پورتال کتابخانه های عمومی www.tlib.ir دانلود کنند. در مدت اجرای مسابقه روزانه به یک نفر، در مجموع به ۱۰ نفر از کسانی که به پرسش مسابقه پاسخ درست بدهند هدایای ارزشمندی تقدیم خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی امام علی #مسابقه کتابخوانی پیامکی امام علی #کتاب امام علی #tlib
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی پیامکی امام علی(ع) در قرآن از عید غدیر تا قربان»