مسابقه کتابخوانی امام رئوف به مناسبت دهه کرامت


مسابقه کتابخوانی امام رئوف به مناسبت دهه کرامت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۱۰

تعداد بازدید: ۱۵۵۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، این مسابقه در قالب بروشور از کتاب امام رضا(ع) حاوی اطلاعاتی در مورد امام هشتم و خاندان ایشان، شرایط دوران امامت و زمامداران معاصر ایشان و نیز خط مشی آن حضرت در اوضاع خاص تشریح شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه، باید پس از مطالعه کتاب " امام رضا عالم آل محمد " به قلم علی قائمی به سوالات مسابقه پاسخ بدهند و پاسخ های خود را به صورت یک عدد 5 رقمی به سامانه پیامکی 2000183718 ارسال کنند. مهلت شرکت در این مسابقه و ارسال پاسخ ها تا 18 مرداد 96 است و به قید قرعه به 5 نفر که به تمام سوالات پاسخ صحیح داده باشند، جوایزی اهدا خواهد شد. اسامی برندگان این مسابقه نیز از طریق سایت فرهنگسرا اعلام می شود.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند سوالات مسابقه را از طریق کانال تلگرامی فرهنگسرای خاتم(ص) به آدرس@khatamfarhangsara دریافت کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66306906 تماس بگیرند.

علاقه مندان هم چنین می توانند برای دریافت برگه های مسابقه به یکی از مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های منطقه 18 که نشانی و شماره تماس آنها در سایت فرهنگسرای خاتم(ص) به آدرس چهار راه یافت آباد ، بلوار معلم ، داخل بوستان میرال آمده است یا به کتابخانه شهدای محله بهداشت به نشانی66306906 مراجعه کنند.

منبع

می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی امام رئوف به مناسبت دهه کرامت»