سلسله‌مسابقات کتابخوانی «روشنا» برگزار می‌شود


 سلسله‌مسابقات کتابخوانی «روشنا» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۲۲

تعداد بازدید: ۱۱۸۸

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مسابقه «روشنا۱» از سلسله مسابقات کتابخوانی «روشنا» ویژه طلاب مرکز تخصصی حکمت اسلامی در ایام تابستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «فهیمه فیضی»، سرپرست مرکز تخصصی حکمت اسلامی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مرکز تخصصی حکمت اسلامی با هدف ارتقای سطح علمی طلاب تحصیلات تکمیلی، سلسله مسابقات کتابخوانی «روشنا» را به صورت تخصصی در حوزه های فلسفه اسلامی و کلام اسلامی برگزار می کند.

سرپرست مرکز تخصصی حکمت اسلامی اظهار داشت: اولین مسابقه از سلسله مسابقات کتابخوانی «روشنا» با عنوان «روشنا۱» با هدف غنی سازی اوقات فراغت در ایام تابستان برگزار می شود.

فیضی با بیان اینکه شرکت در این مسابقات به صورت غیرحضوری و آنلاین است، افزود: در این مسابقات، کتاب «بنیادی ترین اندیشه ها» تألیف «مجتبی مصباح» ویژه رشته فلسفه اسلامی انتخاب و به شرکت کنندگان معرفی می شود.

وی ادامه داد: کتاب «حق جو و حق شناس» اثر «علامه سیدشرف الدین موسوی» برای رشته های کلام اسلامی و کلام با گرایش مهدویت در نظر گرفته شده است.

سرپرست مرکز تخصصی حکمت اسلامی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند جهت تهیه کتاب به دفتر آموزش مرکز تخصصی حکمت اسلامی مراجعه کنند و از تخفیف ۵۰ درصدی بهره مند شوند.

فیضی یادآور شد: طلاب جهت شرکت در این سلسله مسابقات می توانند به سامانه دانش پژوهان در سایت http://jz.ac.ir مراجعه کنند و با فعال کردن گزینه آزمون در مسابقه «روشنا» شرکت کنند.

وی بیان داشت: سلسله مسابقات «روشنا» از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ مهرماه برگزار می شود و شرکت در آزمون این مسابقه به منزله ثبت نام در آزمون است.

دریافت پوستر مسابقه

سرپرست مرکز تخصصی حکمت اسلامی در پایان به جوایز این مسابقه اشاره کرد و گفت: مرکز تخصصی حکمت اسلامی به نفرات اول تا سوم در هر یک از رشته ها جوایزی اهدا می کند.

منبع

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « سلسله‌مسابقات کتابخوانی «روشنا» برگزار می‌شود»