مسابقه کتابخوانی سنگرهای پنهان


مسابقه کتابخوانی سنگرهای پنهان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۶

تعداد بازدید: ۶۸۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

«علی واحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه کتابخوانی «سنگرهای پنهان» در قالب کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل برگزار می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: شرکت کنندگان برای دریافت فایل کتاب و سئوالات می توانند از طریق شبکه اجتماعی سروش به نشانی @defa_book_ardabil مراجعه کنند و ثبت پاسخ نامه ها نیز از طریق نشانی اینترنتی https://formaloo.com/defa_ardabil انجام خواهد شد.

وی اعلام داشت: علاقمندان تا 20 مرداد فرصت دارند تا در این مسابقه فرهنگی مشارکت کنند و پاسخنامه خود را اسال کنند.

واحد با اشاره به اینکه از عموم مردم به ویژه کتابخوانان دعوت می کنیم در این مسابقه مشارکت کنند، افزود: این مسابقه فرهنگی برای شور آفرینی و آگاهی بخشی به آحاد مردم در خصوص ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خاطر نشان کرد: این کنگره گردهمایی مردمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان اردبیل است امیدواریم که مشارکت در برنامه های جنبی این کنگره نیز پرشورتر و پرمخاطب تر باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: بسیج هنرمندان، بسیج دانشجویی، بنیاد شهید، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و بسیج زنان استان در برگزاری این مسابقه فرهنگی مشارکت دارند.

#مسابقه کتابخوانی سنگرهای پنهان #کنگره ملی #بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل #حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل #مسابقه فرهنگی #کتابخوانان #ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام #دفاع مقدس #شهدا #مخاطب #کانون های فرهنگی هنری مساجد و بسیج زنان
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی سنگرهای پنهان»