مسابقه کتابخوانی* پلاک و یادواره لشگر فرشتگان* به ایستگاه آخر رسید


 مسابقه کتابخوانی* پلاک و یادواره لشگر فرشتگان* به ایستگاه آخر رسید

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۲۵

تعداد بازدید: ۱۳۲۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک از کرمانشاه، علی صفدری در اختتامیه مسابقه کتابخوانی* پلاک و یاد واره لشگر فرشتگان در آمفی تئاتر کتابخانه امیر کیبر اظهارداشت: زنان به عنوان معمار و آینده ساز ایران اسلامی هستند که این کتاب ( گلستان یازدهم) سه بار توسط مقام معظم رهبری تقریظ شده است،و حاوی پیام هایی چون شهادت ، صبوری ، عشق پاک است، که ما باید از آن درس بگیریم.

در ادامه همسر شهید حسین علیخانی (مدافع حرم) ویژگی بارز این شهید را احساس حضور کامل در محضر خداوند دانست و گفت: شهید علیخانی به علم و دانش توجه ویژه ای داشت و همواره به بالا بردن سطح معرفت و آگاهی در مسائل اعتقادی ، علمی , اجتماعی و سیاسی تاکید داشت.

همچنین دختر شهید نظری دیگر شهید مدافع حرم کرمانشاه به معرفی ابعاد شخصیتی شهید پرداخت گذشت و ایثار را از خصوصیات بارز این شهید بیان کردو افزود: احترام و زنده نگه داشتن یاد شهدا را وظیفه ما دانست.

در ادامه مراسم همسر شهید چیت سازیان و خانم ضرابی زاده نویسنده کتاب* گلستان یازدهم *در خصوص خاطرات شهید و نگارش کتاب به مطالبی اشاره کرد.

ضرابی زاده خاطرنشان کرد : ما باید در جایگاه خود ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و من در جهاد قلم برخود وظیفه دانستم در عرصه نگارش زندگی شهیدان والامقامی چون شهید چیت سازیان به وظیفه خود عمل کنم.

در پایان این مراسم جشن هیئت دانش آموزی انصار المهدی خواهران به مناسبت نیمه شعبان برگزار واز برگزیدگان مسابقه ( اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان) کتابخوانی* پلاک * با اهدای جوایز تقدیر و تجلیل شد.

روای کتاب گلستان یازدهم زهرا پناهی ( همسر شهید ) است.

منبع

می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه کتابخوانی* پلاک و یادواره لشگر فرشتگان* به ایستگاه آخر رسید»