مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت میلاد امام علی (ع)


مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت میلاد امام علی (ع)

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

تعداد بازدید: ۲۴۷

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ انتشارات صدرا در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر مسابقه کتابخوانی سراسری برگزار می کند.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه کتاب خوانی ولادت حضرت علی (ع) می توانند کتاب جاذبه و دافعه علی (ع)، اثر ماندگار شهید آیت الله مرتضی مطهری را مطالعه نموده و از تاریخ 25 دی ماه لغایت 5 بهمن 1402 به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات از طریق صفحه مسابقه در سایت انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار استاد شهید مطهری) انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه مندان رایگان و بدون هزینه می باشد.

همچنین علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب جاذبه و دافعه علی (ع) با تخفیف ویژه از سایت انتشارات صدرا اقدام نمایند. پس از تکمیل مراحل خرید، کتاب حداکثر ظرف 3 روز کاری به خریداران در سراسر کشور تحویل داده خواهد شد. همچنین مطالعه این کتاب حدودا 3 ساعت از زمان شما را به خود اختصاص می دهد.

جوایز مسابقه کتابخوانی میلاد امام علی (ع):

جوایز این مسابقه به سه بخش تقسیم می شود که از طرف انتشارات صدرا اهدا خواهد شد.

سه نفر اولی که بالاترین امتیاز را کسب کنند:

نفر اول: 3 میلیون تومان

نفر دوم: 2.5 میلیون تومان

نفر سوم: 2 میلیون تومان

شرکت کنندگانی که با دعوت از دوستان و اطرافیان خود، بیشترین آمار اطلاع رسانی را داشته باشند. جوایز این گروه عبارت است از:

سه نفر برتر، هر یک از نفرات 2 میلیون تومان

همچنین به 5 نفر از افرادی که در این مسابقه شرکت نموده اند، به قید قرعه مبلغ 1 میلیون تومان به هر یک اهدا خواهد شد.

برگزیدگان در این مسابقه در تاریخ 22 بهمن ماه 1402 در سایت انتشارات صدرا معرفی شده و جوایز خود را دریافت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود می توانید به صفحه مسابقه در سایت انتشارات صدرا مراجعه کنند.

#مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت میلاد امام علی (ع) #مسابقات کتابخوانی انتشارات صدرا #مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب جاذبه و دافعه علی (ع) #مسابقه کتابخوانی به مناسبت میلاد امام علی #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

عالی
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت میلاد امام علی (ع)»