مسابقه کتابخوانی فرمان زمامداری در شیراز


مسابقه کتابخوانی فرمان زمامداری در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۳

تعداد بازدید: ۳۹۵

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس همزمان با آغاز برنامه های هفته کتاب به تشریح برنامه های هفته کتاب استان فارس پرداخت.

همزمان با این رویداد و با حضور آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، جمعی از روحانیون ، مسئولان و مردم ، پوستر مسابقه «فرمان زمامداری» رونمایی و این مسابقه آغاز شد.

مسابقه کتابخوانی فرمان زمامداری از جمله برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس است که همزمان با هفته کتاب آغاز شده و تا پانزدهم آذر ماه مهلت شرکت دارد.

این مسابقه از کتاب «فرمان زمامداری، نامه حضرت امیرالمومنین علیه السلام به مالک اشتر» نوشته آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار می شود.

این رویداد ویژه عموم مردم است و کارمندان دستگاه های اجرایی با شرکت در این مسابقه گواهی شرکت دریافت خواهند کرد.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه مسابقات الکترونیک نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

گفتنی است سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست و سوم آبان ماه تا سی ام آبان ماه ۱۴۰۲ با شعار «آینده خواندنی است» برگزار می شود.

#مسابقه کتابخوانی فرمان زمامداری #مسابقه کتابخوانی کتابخانه‌های عمومی استان فارس #مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب #مسابقات الکترونیک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور #مسابقه کتابخوانی مجازی #سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی فرمان زمامداری در شیراز»