مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب آرمان عزیز


مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب آرمان عزیز

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۸

تعداد بازدید: ۷۷۱

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری انتشارات کتابک و اداره کل آموزش و پرورش استان قم، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آرمان عزیز» از مجموعه قهرمان من، ویژه نوجوانان در قالب های چهارگزینه ای، پویش کتابخوانی و نقاشی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند ضمن دریافت کتاب از کتابخانه های عمومی، سوالات بخش چهارگزینه ای را از کتابخانه های عمومی یا پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم به آدرس www.qompl.ir دریافت کنند و پاسخ سوالات را به صورت عدد به شماره پیامک ۱۰۰۰۴۵۰۲۹ ارسال کنند. همچنین جهت شرکت در بخش پویش کتابخوانی، ویدئو ضبط شده از معرفی کتاب «آرمان عزیز» را در حداکثر ۱۱۰ و حداقل ۶۰ ثانیه (حجم حداکثر ۱۰۰ مگابایت، باید به صورت افقی (با کادر ۱۶:۹)) به شماره تلفن ۰۹۳۳۵۴۲۶۵۰۱ در پیام رسان ایتا ارسال کنند. شرکت کنندگان باید ابتدای ضبط ویدیو نام و نام خانوادگی و سن را بیان کنند.

لازم به ذکر است شرکت در بخش نقاشی نیز از طریق ارسال فایل عکس از نقاشی به شماره تلفن ۰۹۳۳۵۴۲۶۵۰۱ در پیام رسان ایتا امکان پذیر است.

مسابقه کتابخوانی «آرمان عزیز» از ۱۵ مهر ماه آغاز و تا ۱۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت و اختتامیه آن همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با اهدای جوایز ویژه به برگزیدگان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، «آرمان عزیز» آخرین کتاب از مجموعه کتاب های «قهرمان من» است که توسط محمدعلی جابری نوشته شده و انتشارات کتابک به چاپ رسانده است. این کتاب شامل روایت ۱۰ داستان از ویژگی های اخلاقی شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی است.

#مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب آرمان عزیز #مسابقات کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم #مسابقه کتابخوانی انتشارات کتابک #مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب آرمان عزیز #مسابقات کتابخوانی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران #مسابقه کتابخوانی بر اساس مجموعه کتاب های قهرمان من #مسابقه کتابخوانی بر اساس زندگینامه شهدا
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب آرمان عزیز»