مسابقه ملی کتابخوانی شکوه رضوان


مسابقه ملی کتابخوانی شکوه رضوان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

تعداد بازدید: ۴۵۰

ثبت کننده:

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ایام ولادت باسعادت امام رضا(ع) مسابقه کتابخوانی «شکوه رضوان» با محور کتاب های «در پرتو خورشید»، «دورتاب» و «سرزمین بی هیس هیس» برای رده های سنی بزرگسال، نوجوان و کودک برگزار می شود.

علی اکبر روحی گل خطمی، مدیر مؤسسه و کانون فرهنگی هنری شهید روحی رمشهدمقدس در این باره گفت: هم زمان با دهه کرامت مسابقه کتابخوانی «شکوه رضوان» با همکاری آستان قدس رضوی به صورت کشوری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه فرهنگی با محوریت کتاب های «در پرتو خورشید»، «دورتاب» و «سرزمین بی هیس هیس» برای رده های سنی بزرگسال، نوجوان و کودک در نظر گرفته شده است و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند در ایام دهه کرامت به سایت www.mketab.ir مراجعه کنند.

روحی در ادامه بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی «شکوه رضوان» تا پایان تیرماه ادامه دارد و برای برگزیدگان جوایزی همچون اسکان در زائرسرای رضوی، تابلو فرش متبرک، نگین انگشتری متبرک و صدها محصول فرهنگی و متبرک و معنوی دیگر در نظر گرفته شده است.

#مسابقه ملی کتابخوانی شکوه رضوان #دهه کرامت #ولادت امام رضا #کتاب در پرتو خورشید #کتاب دورتاب #رده سنی کودک #آستان قدس رضوی #محصول فرهنگی #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه ملی کتابخوانی شکوه رضوان»