مسابقه کتابخوانی غروب آفتاب در اندلس در فسا


مسابقه کتابخوانی غروب آفتاب در اندلس در فسا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

تعداد بازدید: ۷۱۱

ثبت کننده:

به گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین فیروزی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا امروز، ۲۹ آبان در جمع خبرنگاران: مسابقه کتابخوانی از کتاب «غروب آفتاب در اندلس» با همکاری شهرداری و شورای شهر فسا و همزمان با هفته کتاب آغاز و تا ۲۴ آذر ماه ادامه دارد.

وی در ادامه از دلایل انتخاب این کتاب برای مسابقه گفت: مطالعه کتاب از مصادیق مهم و موثر جهاد تببین در شرایط کنونی کشور است و کتاب تاریخی «غروب آفتاب در اندلس» به دلایل شکست و سقوط حکومت مسلمانان در شبه جزیره اسپانیا و تاریخ قلمرو غربی سرزمین های اسلامی می پردازد که با مطالعه آن به افزایش آگاهی شهروندان کمک فراوانی می شود.

فیروزی درباره روش های شرکت در مسابقه گفت: شرکت در مسابقه به صورت مکتوب با مراجعه به کتابخانه های عمومی و به صورت آنلاین از طریق سامانه سماک www.samakpl.ir برای شهروندان فسایی مهیا است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در پایان یادآور شد: در پایان این مسابقه ۲۰ کارت هدیه دو میلیون ریالی به برگزیدگان این مسابقه تعلق می گیرد.

#مسابقه کتابخوانی غروب آفتاب در اندلس #اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا #مسابقه کتابخوانی #شهرداری #شورای شهر فسا #هفته کتاب #جهاد #اسپانیا #سامانه سماک
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی غروب آفتاب در اندلس در فسا»