مسابقه کتابخوانی مسئله حجاب


مسابقه کتابخوانی مسئله حجاب

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۱

تعداد بازدید: ۴۲۱

ثبت کننده:

حسین رحمانی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: همزمان با گرامیداشت روز شهادت شهید مرتضی مطهری، مسابقه کتابخوانی «مسئله حجاب» برگزار می شود.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب «مسئله حجاب» به نویسندگی شهید مرتضی مطهری، از 12 تا 18 اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

رحمانی زاده اضافه کرد: مهلت شرکت در مسابقه «مسئله حجاب» از 12 تا 18 اردیبهشت 1402 است و رده سنی جوان و بزرگسال (بالای 15 سال) می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان افزود: در پایان این مسابقه به 5 نفر از برگزیدگان این مسابقه جایزه نقدی (نفری 3 میلیون ریال) اعطا خواهد شد.

وی در ادامه به سایر برنامه های این اداره کل با مشارکت کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: در یک طرح ابتکاری برنامه « سه ‎شنبه های اهل قلم» در زنجان اجرا می شود.

رحمانی زاده افزود: این برنامه در کتابخانه سهروردی در قالب جلسه نقد، بررسی و رونمایی کتاب های مختلف با حضور دو تن از نویسندگان و پژوهشگران تاریخ برگزار می شود.

وی گفت: این هفته جلسه نقد «جنگ ترکمن» در قالب کارگاه تخصصی نقد، بررسی و رونمایی کتاب «جنگ ترکمن» نوشته کنت دو گوبینو، ترجمه محمدعلی جمال زاده برگزار خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی مسئله حجاب #زنجان #مرتضی مطهری #اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان #کتابخانه‌های عمومی #نویسنده #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی مسئله حجاب»