مسابقه کتابخوانی همنفس سبز ایران زمین


مسابقه کتابخوانی همنفس سبز ایران زمین

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۵

تعداد بازدید: ۵۹۸

ثبت کننده:

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه،محمود رضا اقدمی مدیر عامل حامیان توسعه ارمغان به عنوان برگزار کننده این مسابقه با اعلام این خبر گفت : نخستین مسابقه کتابخوانی ” همنفس سبز ایران زمین ” با محوریت فرهنگ کتابخوانی ، حمایت از محیط زیست و تشویق به درخت کاری از سوی مجموعه محتا در رده سنی کودک ، نوجوان و بزرگسال در سراسر کشور برگزار می شود.

وی در ادامه در تشریح جزئیات این خبر گفت : این مسابقه کتابخوانی دارای جوایز نفیس خواهد بود و درآمد حاصل از فروش این کتاب ها نیز صرف اجرای طرح های حمایت از محیط زیست علی الخصوص جنگل کاری و بازیافت پسماند می شود .

وی تاکید کرد : قرعه کشی جوایز در دو بخش ویژه شرکت کنندگان و برندگان هر بخش انجام خواهد گردید و برای اولین بار در کشور بیمه نامه درمان تکمیلی گروهی به یکصد نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا میشود. علاوه بر این به سه نفر برتر هر کتاب جوایز ویژه نقدی و غیر نقدی نیز اهدا خواهد می شود

براساس این گزارش نحوه شرکت در این مسابقه بدین صورت است که علاقه مندان می توانند در رده سندی نوجوان پس از مطالعه کتاب معرفی شده برداشت خود را تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به صورت فایل ویدیویی ( ضبط به صورت افقی و حداقل ۶۰ ثانیه) از طریق پیام رسان های ایرانی (بله، ایتا، روبیکا) و یا از طریق سایر پیام رسان ها(تلگرام، واتس آپ) به شماره همراه ۰۹۱۹۷۱۲۵۷۵۲ ارسال نمایید.

همچنین سایر علاقه مندان در رده سنی بزرگسال نیز می توانند بین تاریخ های اعلامی ( ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) به وسیله فرم پاسخگویی که در سایت قرار می گیرد به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

گفتنی است مهلت خرید کتاب و ثبت نام در مسابقه تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ صرفا از طریق مراجعه به سایت (www.mahtagroup.com) و یا با شماره گیری کد دستوری (*۶۶۵۵*۴۴۸۴۴۸#) امکان پذیر میباشد.

همچنین زمان اعلام نتایج مسابقه نیز ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خواهد بود .

#مسابقه کتابخوانی همنفس سبز ایران زمین #محیط زیست #بیمه #قرعه کشی #پیام رسان #فرم #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی همنفس سبز ایران زمین»