مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان


مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

تعداد بازدید: ۴۷۸

ثبت کننده:

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، افزود: کتاب مالک زمان برگرفته از سخنان حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر و خاطرات سردار شهید سلیمانی است.

وی ابراز کرد: این مسابقه به منظور اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

مسلمی مهنی با اشاره به این که شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان برای عموم آزاد است، اظهار کرد: به ۳۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز ۵ میلیون ریالی همراه با تندیس جشنواره اهدا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: این مسابقه جمعه ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به صورت آنلاین برگزار می شود.

لینک پرسشنامه جهت شرکت در مسابقه : https://survey.porsline.ir/s/jq4Qjmf

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در کلام اهل بیت (ع)، عنوان کرد: حضرت علی (ع) می فرمایند؛ «هرکسی خود را با کتاب مشغول کند آرامش می یابد».

مسلمی مهنی در خاتمه یادآور شد: این مسابقه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و موسسه فرهنگی یادمان ولایت برگزار می شود.

#مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان #کرمان #شهید حاج قاسم سلیمانی #فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان #حضرت علی (ع) #فضای مجازی #مسابقه کتابخوانی آنلاین #موسسه فرهنگی یادمان ولایت
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

سلام کتاب تقریبا مفیدی بود اما در مورد جوایز هم از نظر مالی خیلی بی ارزش هستش هم با توجه ب اینکه مسابقه کشوری هستش تعداد کمی در قرعه کشی انتخاب می شوند
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتابخوانی مالک زمان»