مسابقه کتابخوانی نگین آفرینش در همدان


مسابقه کتابخوانی نگین آفرینش در همدان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

تعداد بازدید: ۳۹۲

ثبت کننده:

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان؛ حجت الاسلام هادی بردبار افزود: مسابقه کتابخوانی «نگین آفرینش» با همکاری بنیاد غدیر، بنیاد فرهنگی مهدویت و اداره کل کتابخانه های استان به صورت مجازی برگزار می شود.

او با بیان اینکه جلد اول کتاب نگین آفرینش به صورت پی دی اف در کانال ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۳۸۱۹۸۹۶۹۴۱ C ۱۶ b ۸۲ c ۸ f ۸۶ بارگذاری شده است تصریح کرد: علاقه مندان می توانند از امروز تا ۱۹ اسفند پاسخ نامه خود را به سامانه پیامکی درج شده در کانال ارسال کنند و برای برندگان این مسابقه جوایز نقدی ۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

معاون امور فرهنگی، پژوهشی و آموزشی بنیاد مهدویت همدان با اشاره اینکه ۲۴ عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف اجرا می شود، گفت: برنامه وسیع شادی پیمایی در میدان امام رحمه الله علیه، و ۶۰ غرفه فرهنگی و آموزشی در این مکان برپا خواهد شد.

بردبار همچنین از برگزاری جشن نیمه شعبان در سالن فردوسی خبر داد و گفت: در این مراسم گروه سرود ۳۱۳ نفری دانش آموزی برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه مسابقه مجازی با عنوان تهیه بهترین عکس یا دلنوشته از غرفه های میدان امام در روز جشن برگزار می شود، افزود: علاقه مندان می توانند بهترین عکس را به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۳۸۱۹۸۹۶۹۴۱ C ۱۶ b ۸۲ c ۸ f ۸۶ ارسال کنند.

معاون امور فرهنگی، پژوهشی و آموزشی بنیاد مهدویت همدان با بیان اینکه ۱۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس پس از برگزاری مسابقات مختلف در میدان امام به مردم اهدا خواهد شد گفت: از این تعداد ۵ کمک هزینه را بنیاد مهدویت همدان تقبل می کند.

#مسابقه کتابخوانی نگین آفرینش #بنیاد غدیر #بنیاد فرهنگی مهدویت و اداره کل کتابخانه‌های #سامانه پیامکی #همدان #نیمه شعبان #مشهد مقدس #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی نگین آفرینش در همدان»