پویش کتاب‌خوانی میزُکتاب


پویش کتاب‌خوانی میزُکتاب

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۹

تعداد بازدید: ۶۴۵

ثبت کننده:

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، اولین دوره از پویش کتاب خوانی میزُکتاب آغاز به کار کرد. این دوره از پویش به سراغ کتاب های «من برمی گردم»، «او فاطمه است»، «درگاه این خانه بوسیدنی است» و «شبیه مریم» رفته است.

** کتاب او فاطمه است

این کتاب دارای سه بخش و هر بخش شامل چند فصل می شود. بخش اول تحت عنوان «حیات و شخصیت فاطمه» شامل زندگینامه در فصل یک، سیره فاطمه در فصل دو، اوصاف، فضایل و منزلت فاطمه در فصل سه و حوادث پس از رحلت پیامبر، در فصل چهارم است. همچنین فصل اول از بخش دوم که با عنوان «حکمت و معارف فاطمه» است، درباره منابع معارف، فصل دوم درباره معارف نظری، و فصل سوم درباره معارف عملی از دیدگاه فاطمه است. همچنین بخش سوم این کتاب تحت عنوان «فاطمه در دیدگاه ها»، در فصل اول به «فاطمه از نگاه» و در فصل دوم به «فاطمه در منابع» می پردازد.

** شبیه مریم

رمان «شبیه مریم» از انتشارات کتاب جمکران با تصویرگری «محمد صادق» درباره زندگی و زمانه حضرت فضه از زمان زندگی در نوبه (شهری در آفریقا) تا زیست وی در فضای مدینه النبی است.

** درگاه این خانه بوسیدنی است

خاطرات نا گفته فروغ مُنهی؛ مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی پور.مادر جوانی که روزهای جوانی اش به داغ جگرگوشه هایش گذشت و خم به ابرو نیاورد. شیرزنی توصیف نشدنی که در صفحات این کتاب فقط گوشه هایی از صبر زینب گونه اش به تصویر کشیده شده است.

** من بر می گردم

درباره زبیده خاتون، بانوی قصر و همسر هارون الرشید است. هارون و وزرایش در مورد عقیده ی زبیده دچار تردید شده اند و از او می خواهند هرچه زودتر معلوم کند که شیعه است یا نه. زبیده از سال ها جنگیدن با هارون و تلاش کردن برای تغییر رفتار و اخلاقش خسته شده است. اولین دوره از پویش کتابخوانی میزُکتاب از ۱۶ آذر آغاز به کار کرده است و تا ۲۳ دی ادامه خواهد داشت و ۳۰ میلیون تومان به برگزیدگان این دوره از پویش اهدا خواهد شد.علاقه مندان می توانند برای شرکت در اولین پویش کتاب خوانی میزُکتاب عدد ۴ را به ۱۰۰۰۳۰۲۲ ارسال کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به khooshe.org مراجعه کنید.

#پویش کتاب‌خوانی میزُکتاب #پیامبر #معارف #رمان #انتشارات کتاب جمکران #حضرت فاطمه #مدینه النبی #شیعه #پویش کتابخوانی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «پویش کتاب‌خوانی میزُکتاب »