پانزدهمین پویش مطالعاتی به‌نشر


پانزدهمین پویش مطالعاتی به‌نشر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

تعداد بازدید: ۵۴۹

ثبت کننده:

پانزدهمین پویش مطالعاتی به نشر تحت عنوان مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر» با همکاری مسجد و موسسه فرهنگی جوادالائمه (ع) و فروشگاه اینترنتی فراکتاب، از ۱۴ دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در گستره ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) هدف از برگزاری این پویش مطالعاتی را ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر مردم با سیره و فرهنگ رضوی و سبک زندگی دردانه امام رئوف، حضرت جوادالائمه (ع) عنوان کرد و افزود: منبع این پویش مطالعاتی، رمان خواندنی و جذاب «مرا با خودت ببر» نوشته مظفر سالاری است. این اثر، رمانی پرحادثه و خواندنی است که از دوران امام جواد (ع) روایت می ‎شود و تلاش می‎ کند تا بازتابی از وضعیت اجتماعی و اعتقادی آن زمانه باشد. کتاب، داستانی پرکشش دارد و درباره سه شخصیت بزرگ تشیع در زمانه امام جواد (ع) گفتگو می‎کند.

حسین سعیدی با اشاره به تفاوت برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی انتشارات به نشر نسبت به دوره های قبل اظهار کرد: در این پویش مطالعاتی، علاقه مندان می توانند علاوه بر نسخه چاپی کتاب، از نسخه الکترونیکی یا کتاب صوتی «مرا با خودت ببر» نیز استفاده کنند و پس از مطالعه کتاب برای نام نویسی در قرعه کشی و پاسخ دهی آنلاین به سوالات به سایت mararbebar.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: نسخه الکترونیکی کتاب «مرا با خودت ببر» با تخفیف ۳۰ درصدی در فروشگاه اینترنتی www.mararbebar.ir عرضه شده است. همچنین برای تهیه نسخه چاپی کتاب می توان با مراجعه به فروشگاه های کتاب به نشر در مشهد و یا کتاب فروشی های معتبر سراسر کشور و سایت این انتشارات به آدرس www.behnashr.com کتاب را خریداری کرد.

مدیرعامل انتشارات به نشر اظهار کرد: هر فرد با شماره تماس خود فقط یکبار می‎تواند در مسابقه شرکت کند و چنانچه افرادی این کتاب را قبلا تهیه و مطالعه کرده اند، می توانند با پاسخ دهی به سوالات در قرعه کشی این مسابقه حضور ‎یابند و از جوایز این دوره از مسابقات کتابخوانی به نشر از جمله ۹ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و زیارت مرقد مطهر جوادالائمه (ع) بهره مند شوند.

یادآور می شود: پویش های مطالعاتی «دعبل و زلفا»، «اوسنه ی گوهرشاد»، «ریحانه ۱ و ۲ و ۳»، «مهمان امام»، «کرامت»، «در هوای انقلاب» و «کوفته پزی»، «از حسین بخوانیم» و «ریحانه ۴» از دیگر پویش های مطالعاتی گذشته به نشر بوده است.

#پویش مطالعاتی به‌نشر #مسابقه کتابخوانی مرا با خودت ببر #انتشارات آستان قدس رضوی #انتشارات به‌نشرنسخه الکترونیکی کتاب #انتشارات آستان قدس رضوی #مسابقه کتابخوانی مجازی #مشهد
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «پانزدهمین پویش مطالعاتی به‌نشر»