مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت


مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۲

تعداد بازدید: ۴۴۷

ثبت کننده:

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، این مسابقه با هدف تقویت بنیان های فکری و اعتقادی به ویژه مباحث پایه ای معاد و قیامت بر اساس کتاب «سه دقیقه در قیامت» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه خلیج فارس بوشهر و بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می شود.

کتاب «سه دقیقه در قیامت» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است که خاطرات یکی از مدافعین حرم را روایت می کند که زیر عمل جراحی برای لحظه هایی از دنیای خاکی می رود و تجربه ای نزدیک به مرگ دارد. او در این زمان کوتاه چیزهایی می بیند که درک آنها برای مردم عادی سخت است.

در این کتاب که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته، حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ خواهید خواند.

12 اردیبهشت آخرین فرصت حضور در این رویداد است. متقاضیان حضور در این مسابقه، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شماره ٠٩٩۴۵٧۴٧٧٧٣ در پیام رسان ایتا پیام دهند. به نفرات برگزیده این رویداد به ترتیب 3 میلیون ریال، 2 میلیوین ریال و یک میلیون ریال اعطا می شود.

#مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت #قیامت #اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر #دانشگاه خلیج فارس بوشهر؛بسیج دانشجویی #مدافعین حرم #پیام‌رسان ایتا #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت»