فراخوان مسابقه‌ی بزرگ کتابخوانیِ سیمرغ دانایی


فراخوان مسابقه‌ی بزرگ کتابخوانیِ سیمرغ دانایی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۸

تعداد بازدید: ۷۰۰

ثبت کننده:

فراخوان مسابقه ی بزرگ کتابخوانیِ «سیمرغ دانایی» برای تمامی مقاطع تحصیلی دانش آموزان شهرستان سرپل ذهاب با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد و علاقمند منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، فراخوان مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «سیمرغ دانایی» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرپل ذهاب، اداره ی آموزش و پرورش و شهرداری سرپل ذهاب برای دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی منتشر شد.

دانش آموزان شهرستان و حتی روستاهای شهرستان سرپل ذهاب می توانند به مرکز سرپل ذهاب مراجعه و بعد از امانت کتاب از کانون، کتاب را مطالعه و سپس فیلم یا کلیپ معرفی کتاب را جهت شرکت در مسابقه ارسال نمایند. این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین در راستای تشویق و شناسایی دانش آموزان مستعد و علاقمند به مطالعه کتاب است تا بلکه این دانش آموزان شناسایی و جهت عضویت در کانون جذب گردند.

در بررسی آثار رسیده: خلاقیت در تهیه کلیپ معرفی کتاب، چگونگی معرفی کامل دانش آموز ، معرفی مشخصات کتاب، شرح مختصر کتاب و بررسی و تحلیل کتاب، مورد داوری قرار می گیرد.

تبلیغات لازم در مدارس شهرستان توسط شامحمدی، مربی مسئول مرکز سرپل ذهاب از ابتدای آبان شروع و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آبان ماه بوده که به دلیل استقبال خوب دانش آموزان این مسابقه تا آخر آبان تمدید گردیده است. از آثار برگزیده ی این مسابقه تقدیر بعمل خواهد آمد.

#مسابقه کتابخوانیِ سیمرغ دانایی #مقطع تحصیلی #دانش آموزان #شهرستان سرپل‌ذهاب #روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه #کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرپل‌ذهاب #آموزش و پرورش #شهرداری #روستا
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «فراخوان مسابقه‌ی بزرگ کتابخوانیِ سیمرغ دانایی»