مسابقه کتابخوانی سیرت النبی در بامیان


مسابقه کتابخوانی سیرت النبی در بامیان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۷

تعداد بازدید: ۵۸۸

ثبت کننده:

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بامیان مسابقه کتاب خوانی را تحت عنوان «سیرت النبی» با اشتراک صدها دختر و پسر در این ولایت برگزار کرد.

خبرگزاری صدای افغان (آوا) - بامیان: مولوی سیف الرحمن محمدی، رئيس اطلاعات و فرهنگ بامیان می گوید که در این مسابقه بیشتر از هزار تن ثبت نام و بیشتر از چهار صد تن اشتراک کرده اند.

رئيس اطلاعات و فرهنگ بامیان هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ کتاب خوانی و بالا بردن سطح آگاهی جوانان در مورد سیره ی پیامبر گرامی اسلام دانست و گفت: همه ی ما مسلمان هستیم و باید در مورد فرهنگ و آداب اسلامی معلومات و آگاهی داشته باشیم.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ تن از بانوان نیز اشتراک کرده است. این بانوان از مسئولان امارت اسلامی میخواهند تا زمینه آموزش دختران بالاتر از صنف ششم را فراهم نمایند.

رئیس اطلاعات و فرهنگ بامیان می گوید که موضوع مسابقه ی کتاب خوانی امروز سیرت النبی می باشد که به مناسبت میلاد النبی برگزار شده است.

به گفته ی وی نتایج این مسابقه تا دو روز دیگر اعلام و برای ۲۰ تن از کسانی که که بالاترین نمرات را گرفته اند جوایزی در نظر گرفته خواهد شد.

اشتراک کننده ها همچنان از برگزاری این مسابقات استقبال کرده و آنرا در ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تشویق جوانان برای کسب تعلیم مفید خوانده است.

محمد، اشتراک کننده، می گوید که ایجاد این گونه مسابقات سبب ایجاد رقابت سالم بین جوانان شده و سطح آگاهی و معلومات آنان را نیز افزایش می دهد.

#مسابقه کتابخوانی سیرت النبی #اطلاعات و فرهنگ ولایت بامیان #ولایت #فرهنگ کتاب‌خوانی #جوانان #پیامبر #اسلام #آگاهی #مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی سیرت النبی در بامیان»