مسابقه کتابخوانی سیری در عقاید و اخلاق اسلامی


مسابقه کتابخوانی سیری در عقاید و اخلاق اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

تعداد بازدید: ۸۵۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

سومین مسابقه کتابخوانی به مناسبت شهادت دکتر محمدجواد باهنر برای مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معلمان آموزش و پرورش استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمان، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کتاب «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی» به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شهادت دکتر محمدجواد باهنر و هفته دولت برای مربیان کانون و معلمان استان به مسابقه گذاشته می شود.

بنابر این خبر، سومین مسابقه کتابخوانی با هدف شناخت افکار و اندیشه های شهید باهنر با محوریت کتاب «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی» از تالیفات شهید، از ۱ شهریور ۱۴۰۱ برای مربیان کانون و معلمان استان و همچنین همه کارکنان ادارات دولتی استان کرمان اعلام فراخوان داده است.

این در حالی است که، علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند فایل pdf کتاب را از طریق سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و صفحه مسابقه به نشانی https://kerman.kpf.ir/Competition۲ دریافت کنند.

همچنین آزمون آنلاین این مسابقه روز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ از طریق صفحه مسابقه و لینک https://kerman.kpf.ir/Competition۲ و از ساعت ۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی #محمدجواد باهنر #کانون پرورش فکری کودکان #آموزش و پرورش استان کرمان #اداره‌ کل کانون استان کرمان #شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی #کتاب سیری در عقاید و اخلاق اسلامی #هفته دولت #کانون #استان کرمان #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

سلام، وقت بخیر، نتایج مسابقه را از سایت https://kerman.kpf.ir پیگیری نمایید، با تشکر
۰۰

سلام نتیجه مسابقه کی اعلام میشود؟
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی سیری در عقاید و اخلاق اسلامی»