مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق در قرچک


مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق در قرچک

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۳۱

تعداد بازدید: ۵۲۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

شهردار قرچک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق در قرچک برگزار می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب" هفت شهر عشق" نوشته مهدی خدامیان در این شهر برگزار می شود.

وی گفت: این مسابقه که با همکاری اداره کتابخانه های عمومی و شهرداری قرچک برگزار می شود، از اول تا هفتم شهریور ادامه داشته و علاقمندان به شرکت در آن می توانند همه روزه به اداره کتابخانه عمومی واقع در منطقه باقرآباد، کتابخانه ولایت مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متن این کتاب به صورت پی دی اف در پایگاه اینترنتی به آدرس www.eghballahouri-gharchak.blogfa.com نیز قرار گرفته و علاقمندان می توانند به رایگان این کتاب را دریافت کنند.

خرمی شریف تصریح کرد: به برندگان این مسابقه، جوایز نفیسی اهدا می شود.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است. در روز هشتم شهریور ۱۳۶۰ و در پی انفجار دفتر نخست وزیری است، دو یار دیرین امام خمینی(ره) شهیدان رجایی و باهنر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و از آن پس، از دوم تا هشتم شهریور هر سال به نام هفته دولت مزین شده است.

مهلت شرکت در مسابقه : 1 تا 7 شهریور 1401

#قرچک #شهردار #مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق #هفته دولت # #روابط عمومی شهرداری قرچک #اداره کتابخانه عمومی #پی‌دی‌اف #پایگاه اینترنتی #کتاب #نخست‌وزیر #امام خمینی(ره) #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق در قرچک»