مسابقه کتابخوانی مهاجر سرزمین آفتاب


مسابقه کتابخوانی مهاجر سرزمین آفتاب

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۳۱

تعداد بازدید: ۵۶۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «مهاجر سرزمین آفتاب» در راستای انس و الفت شهروندان با کتاب خبر داد.

امیر نجم در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «مهاجر سرزمین آفتاب» در راستای انس و الفت شهروندان با کتاب در سمنان برگزار می شود.

وی افزود: حمید حسام و مسعود امیرخانی، روایت خاطرات «کونیکو یامامورا» (سبا بابایی)، یگانه مادر شهید ژاپنی در ایران را نوشته اند که با عنوان «مهاجر سرزمین آفتاب» در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: یامامورا تنها مادر شهیدی است که اصالتی ژاپنی دارد. فرزند شهید این مادر، جوان ۱۹ ساله ای بود که هم در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت های زیادی داشت و هم در زمان جنگ تحمیلی، با وجود سن کم راهی جبهه ها شد تا از اسلام و ایران دفاع کند و در نهایت در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به شهادت رسید.

نجم خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام، دریافت کتاب و کسب اطلاعات بیشتر در این مسابقه می توانند با شماره های ۰۹۱۹۷۴۴۹۶۱۰ و ۳۳۴۶۶۹۵۳ تماس حاصل کنند، زمان برگزاری مسابقه متعاقباً اعلام می شود.

#مسابقه کتابخوانی مهاجر سرزمین آفتاب #سازمان فرهنگی #شهروند #سمنان #کونیکو یامامورا #انتشارات سوره مهر #شهرداری #ژاپن #انقلاب اسلامی #ایران #جبهه‌ #مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

با سلام . کانال هایی که برای شرکت در مسابقه می گذارید ممکنه بعضی به این پیام رسان ها دسترسی نداشته باشند مانند ایتا ، سروش ، واتساپ و غیره . لطفاً سوالات مسابقه را به صورت مکتوب در سایت تان درج نمایید تا بتوان با کلیلک بر روی سایت مربوطه در مسابقه شرکت کرد
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی مهاجر سرزمین آفتاب»