مسابقه ملی نهج البلاغه خوانی


مسابقه ملی نهج البلاغه خوانی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۵

تعداد بازدید: ۶۱۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، مسابقه مسابقه ملی «نهج البلاغه خوانی» از ترجمه محمد دشتی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در قالب سوالات چهارگزینه ای و پویش ویژه رده های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی samakpl.ir برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب و شرکت در مسابقه اقدام کنند. به برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

گفتنی است، ترجمه نهج البلاغه دشتی، از ترجمه های فارسی به قلم محمد دشتی است. این ترجمه به دلیل روان بودن و سادگی مفاهیم و نیز فهرست های موضوعی مختلف و عنوان بندی های مطالب نهج البلاغه در سال های اخیر مورد استقبال عموم قرار گرفته و بارها چاپ شده است. مترجم در مقدمه به نقص های ترجمه های دیگر اشاره می کند و انگیزه خود را از این ترجمه رفع آن نقایص، ارائه ترجمه ای جامع، رعایت پیام رسانی و حفظ امانت ذکر می کند.

#مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب نهج البلاغه #مسابقه کتابخوانی ترجمه نهج‌البلاغه دشتی #از ترجمه‌های فارسی به قلم محمد دشتی #مسابقه کتابخوانی به مناسبت فرارسیدن روز نهج البلاغه #مسابقات کتابخوانی روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان #مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه ملی نهج البلاغه خوانی»