مسابقه سراسری کتابخوانی از کتاب حماسه حسینی


مسابقه سراسری کتابخوانی از کتاب حماسه حسینی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۶

تعداد بازدید: ۸۲۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای آن حضرت و نزدیک شدن ایام اربعین حسینی؛ بسیج شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان جهت بهره مندی از ایام معنوی ماه محرم و صفر، مسابقه سراسری کتابخوانی از کتاب حماسه حسینی را برگزار می کند.

این مسابقه به صورت همزمان در کلیه مناطق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سراسر کشور از 25 مردادماه تا 10 مهرماه سال 1401 برگزار می گردد.

علاقمندان گروه سنی 15 سال و بالاتر می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

منبع مطالعاتی مسابقه، فصل دوم کتاب حماسه حسینی (تحریفات در واقعه تاریخی کربلا) نوشته استاد شهید مرتضی مطهری از انتشارات صدرا بوده و از ویژگی های آن به کم حجم و مورد نیاز بودن محتوا (با توجه به نیاز جامعه) و نیز قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوای کتاب می توان اشاره نمود.

باتوجه به در دسترس بودن و مشهور بودن کتاب حماسه حسینی، علاقمندان در تهیه منبع مطالعاتی مسابقه مشکلی نخواهند داشت. ضمن اینکه نسخه فیزیکی در کلیه کتابفروشی ها موجود و نسخه الکترونیکی را نیز می توانند از لینک زیر تهیه کنند.

دانلود جلد اول

دانلود جلد دوم

آزمون مسابقه به صورت مجازی و از طریق سایت رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در تاریخ 16مهرماه 1401 از ساعت 8 صبح تا ساعت 16 همان روز برگزار خواهد شد.

نتایج مسابقه در تاریخ 22 مهرماه مصادف با میلاد باسعادت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) از طریق سایت رسمی منطقه اصفهان اعلام خواهد شد.

از بین افرادی که حائز امتیاز شده اند قرعه کشی و جوایز ارزنده ای به برگزیدگان مسابقه اهداء خواهد شد.

#ایام سوگواری #مسابقه سراسری کتابخوانی #حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) #اربعین حسینی #شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان #محرم #صفر #مرتضی مطهری #انتشارات صدرا #کتاب حماسه حسینی #آزمون #مجازی #شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی #اصفهان #حضرت محمد(ص) #سایت
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه سراسری کتابخوانی از کتاب حماسه حسینی»