مسابقه کتابخوانی ابر فیاض در استان قزوین


مسابقه کتابخوانی ابر فیاض در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۶

تعداد بازدید: ۶۲۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدرضا شکوهی در این باره اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» در استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه از بیست و ششم مرداد ماه آغاز شده و علاقمندان تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری فرصت دارند، شرکت کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرسhttps://qazvin.navideshahed.com و یا https://www.samakpl.ir مراجعه کنند.

شکوهی گفت: سوالات این مسابقه از کتاب «ابر فیاض»، مجموعه خاطرات معنوی سید آزادگان، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد طراحی شده که به برگزیدگان، جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

وی افزود: آشنایی با سیره و منش سید آزادگان، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد، مطالعه خاطرات معنوی این شهید گرانقدر و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه از مهمترین اهداف این مسابقه است.

شکوهی یادآور شد: این مسابقه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین برگزار شده است که از زحمات مسئولان این اداره کل قدردانی می کنیم.

#آزادگان #سالروز #میهن اسلامی #مسابقه کتابخوانی ابر فیاض #استان قزوین #مطالعه #بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین #اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین #اداره‌کل #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی ابر فیاض در استان قزوین»