مسابقه کتابخوانی نقش نماز در خانواده


مسابقه کتابخوانی نقش نماز در خانواده

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۱۹

تعداد بازدید: ۶۲۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

آزمون مسابقه کتابخوانی "نقش نماز در خانواده" ویژه اساتید، دانشجویان، کارکنان و خانواده اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان شهر کرد و مراکز تابعه روز دوشنبه 20 تیر 1401 راس ساعت 10 برگزار می گردد.

شیوه نامه ی آزمون:

1ـ آزمون به صورت 20 سوال تستی (چهار گزینه ای) می باشد.که شرکت کنندگان باید حتما به سوالات پاسخ بدهند.

2ـ آزمون غیر حضوری بوده و به صورت مجازی از طریق لینک زیر انجام می گردد.

3ـ آزمون راس ساعت 10:00 شروع می شود و در زمان 12:00 به پایان خواهد رسید. و زمان پاسخگویی به 20 سوال تستی فقط 20 دقیقه می باشد.

4ـ سوالات آزمون از متن کتاب "نقش نماز در شخصیت جوانان" از مصطفی خلیلی می باشد.

5ـ پس از اتمام پاسخگویی به آخرین سوال، و زدن دکمه ی ارسال و پایان؛ شرکت کنندگان می توانند نمره و کارنامه خود را ملاحظه نمایند.

6ـ شرکت کنندگان با کد ملی خود فقط یک بار مجاز به شرکت در آزمون می باشند و اگر با یک کدملی در دفعات بعدی نیز شرکت نمایند پس از پاسخگویی به سوالات و صرف وقت؛ پیغام "شما یک بار در این آزمون شرکت نموده اید"، نمایش داده خواهد شد.

7ـ به عزیزانی که بیشتر امتیاز را کسب نمایند جوایزی نفیس اهداء می گردد و اگر امتیازها مساوی باشد قرعه کشی می گردد. و به شرکت کنندگان در این مسابقه امتیاز فرهنگی تعلق می گیرد.

9ـ در صورت وجود هر سوالی با شماره ی 03833346730 تماس بگیرید.

برای شرکت در آزمون به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://www.digisurvey.net/answers?sid=f4vnWUvXGPplNyKZxCozHg%3D%3D

#مسابقه کتابخوانی نقش نماز در خانواده #اساتید #دانشجویان #دانشگاه علوم پزشکی استان شهر کرد #دانشگاه علوم پزشکی #آزمون #غیر حضوری #حضوری # #مجازی #مصطفی خلیلی #سوال #کارنامه #کدملی #امتیاز #قرعه کشی #فرهنگی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی نقش نماز در خانواده»