مسابقه کتابخوانی مظلوم‌ترین رهبر


مسابقه کتابخوانی مظلوم‌ترین رهبر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۱۹

تعداد بازدید: ۸۸۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، اداره فرهنگی تبلیغی خواهران، در آستانه دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، مسابقه کتابخوانی «مظلوم ترین رهبر» را با هدف آشنایی بیشتربا بخشی از تاریخ و وقایع دوران حکومت عدالت محور حضرت امیرالمؤمنین(ع) که سرشار از درس ها و نکته های آموزنده است، ویژه طلاب، اساتید، فارغ التحصیلان و کادر مدارس علمیه، در بستر فضای مجازی برگزار می کند.

کتاب ترجمه الغارات، ترجمه سيدمحمود زارعي، با مقدمه حجت الاسلام پناهیان، در رابطه با سال های روایت نشده از حکومت حضرت امیرالمؤمنین(ع)، به عنوان منبع این مسابقه اعلام شده است و متقاضیان جهت دریافت نسخه الكترونيكي، از طريق لينك https://taaghche.com/book/120582 اقدام و یا نسخه چاپي این کتاب را، از كتاب فروشي هاي معتبر در سطح شهر تهیه نمایند.

بر اساس این گزارش، آزمون مسابقه «مظلوم ترین رهبر» در دو مرحله کتبی و عملی برگزار می شود، آزمون کتبی این مسابقه، ۵ مردادماه، به صورت تستی و از طریق سامانه lms2 که لینک آزمون متعاقبا از طریق کانال "فتح" به نشانی @howzehfarhang اعلام خواهد شد.

همچنین شرکت کنندگان در مرحله عملی آزمون، تا ۳ مردادماه، فرصت دارند، تولیدات چند رسانه ای خود را از محتوی کتاب "ترجمه الغارات" در قالب های پاورپوینت، عکس نوشته، کلیپ کوتاه، پادکست و موشن گرافی، به همراه ذکر مشخصات(نام و نام خانوادگی، کد طلبگی و شماره همراه) به شناسه کاربری، @Aftab8 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

شایان ذکر است؛ به ۳۰ نفر از برندگان، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی مظلوم‌ترین رهبر #اداره فرهنگی تبلیغی خواهران #دهه امامت و ولایت #عید سعید غدیر خم #حکومت عدالت محور #حضرت امیرالمؤمنین(ع) #آموزنده #طلاب #اساتید #فارغ‌التحصیلان #مدارس علمیه #فضای مجازی #کتاب ترجمه الغارات #سيدمحمود زارعي #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی مظلوم‌ترین رهبر»