مسابقه کتابخوانی کرامت آسمانی


مسابقه کتابخوانی کرامت آسمانی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۵

تعداد بازدید: ۹۶۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرّضا (ع) مسابقه مجازی کتابخوانی در شهرستان ایجرود برگزار می شود.

احسان پیشکاری ادامه داد: این دهه فرصت مناسبی است برای معرفی زندگینامه، سیره و معارف رضوی، تا بتوانیم از زندگی ائمه معصومین (ع) و دریای معرفت آنان بهره جوییم.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مسابقه را تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، آشنایی هر چه بیشتر با روحیه کرامت و بخشندگی و ترغیب فرهنگ مطالعه در بین عموم مردم خصوصاً نسل جوان امروز که مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بوده عنوان نمود و افزود: انتقال پیام های دینی و آشنایی مردم با سیره زندگی ائمه اطهار (ع) در قالب جذاب مانند مسابقات از شیوه های مؤثر کار فرهنگی است.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت دریافت و پاسخ به سوالات تا بیست و یکم خرداد ماه به صورت حضوری با مراجعه به اداره شهرستان و یا در فضای مجازی (شبکه های اجتماعی شهرستان) در این مسابقه شرکت نموده و به برندگان به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی نقدی اهداء خواهد شد.

#فرهنگ و ارشاد اسلامی #شهرستان ایجرود #دهه کرامت #میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرّضا (ع) #مسابقه مجازی کتابخوانی #مسابقه کتابخوانی کرامت آسمانی #ائمه معصومین (ع) #سیره و معارف رضوی #دریای معرفت
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی کرامت آسمانی»