مسابقه کتابخوانی مهدویت در سرچشمه غدیر


مسابقه کتابخوانی مهدویت در سرچشمه غدیر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۱۸

تعداد بازدید: ۶۳۶

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش ایکنا از چهارمحال وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی، رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت، مسابقه مطالعاتی «مهدویت در سرچشمه غدیر» به میزبانی ستاد اقامه نماز استان و با مشارکت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان چهارمحال و بختیاری ویژه عموم مردم برگزار می شود.

کریمی ادامه داد: علاقه مندان می توانند پس از دریافت و مطالعه محتوا به سؤالات پاسخ و در مسابقه «مهدویت در سرچشمه غدیر» شرکت کنند. این افراد برای شرکت در مسابقه گزینه های صحیح را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به صورت لاتین از چپ به راست به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۲ ارسال کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: آخرین مهلت شرکت در مسابقه مطالعاتی «مهدویت در سرچشمه غدیر» ۳۰ تیرماه تعیین شده است و به ۱۰ نفر از برگزیدگان کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می شود.

برای دریافت محتوای مسابقه مطالعاتی «مهدویت در سرچشمه غدیر» و فرم سؤالات اینجا کلیک کنید.

#چهارمحال‌وبختیاری #روابط عمومی ستاد اقامه نماز استانچهارمحال‌وبختیاری #ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری #دهه امامت و ولایت #مهدویت در سرچشمه غدیر #بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) #مسابقه مطالعاتی #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی مهدویت در سرچشمه غدیر»