مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب امام رضا(ع) زندگی و اقتصاد


مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب امام رضا(ع) زندگی و اقتصاد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۸

تعداد بازدید: ۵۷۲

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، کانون عترت، تاریخ و سیره معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه، واقع در مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع)، و با هدف کسب آگاهی از دیدگاه ائمه اطهار(ع) در خصوص اقتصاد و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب "امام رضا(ع) زندگی و اقتصاد" ویژه عموم طلاب حوزه علمیه خراسان، به صورت مجازی برگزار می کند.

کتاب "امام رضا(ع) زندگی و اقتصاد" اثر محمد حکیمی به عنوان منبع این مسابقه اعلام شده است، که شرکت کنندگان جهت ثبت نام در این مسابقه تا ۲۹ خرداد ماه فرصت دارند، نام و نام خانوادگی و مدرسه محل تحصیل خود را، به همراه عدد ۸، به شناسه کاربری @boraghi1366 در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

آزمون این مسابقه در تاریخ ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲، به صورت مجازی برگزار می شود، و سامانه اینترنتی آزمون از طریق کانال"فتح" این معاونت به نشانی @howzehfarhang متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ به برگزیدگان این مسابقه، به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب امام رضا(ع) زندگی و اقتصاد #کانون عترت #تاریخ و سیره معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان #میلاد با سعادت امام رضا(ع) #مسابقه کتابخوانی با هدف کسب آگاهی از دیدگاه ائمه اطهار(ع) در خصوص اقتصاد و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی #مسابقه کتابخوانی مجازی #امام رضا(ع)
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب امام رضا(ع) زندگی و اقتصاد»