برگزاری مسابقات کتابخوانی مجازی با محوریت ماه مبارک رمضان


حجت الاسلام والمسلمین بصیری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری مسابقات کتابخوانی مجازی خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، مسابقه کتابخوانی به صورت الکترونیکی در سه سطح اساتید، دانشجویان و کارمندان برگزار می شود.

وی حکمت روزه و احکام آن(مشترک بین دانشجویان، کارمندان و اساتید)، حقیقت مظلوم با هدف آشنایی با شخصیت و سیره امیرالمومنین علی(ع)(مشترک بین دانشجویان، کارمندان و اساتید)، تفسیر سوره حجرات(مشترک بین دانشجویان، کارمندان و اساتید) و سلوک اسلامی(ویژه اساتید) را از جمله موضوعات این مسابقه دانست.

حجت الاسلام بصیری تصریح کرد: مسابقه به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد و گواهی پایان درس از طریق سایت برای قبول شدگان معین و قابل دسترس می باشد. همچنین به کارمندان و اساتید علاوه بر صدور گواهی درس، گواهی پایان دوره از طریق معاونت فرهنگی و نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه گیلان اهدا می شود.

این کارشناس دینی بیان کرد: برگزاری مراسم شب های قدر در مسجد باقرالعلوم(ع) دانشگاه گیلان، برگزاری جلسه قرائت ترتیل قرآن، برگزاری جلسه انس با قرآن با حضور قاری برجسته و تواشی و ابتهال خوانی در روز جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوعات مربوط به نماز و نیایش برای فرزندان کارمندان و اساتید از دیگر برنامه ها در ماه مبارک رمضان است.

منبع

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « برگزاری مسابقات کتابخوانی مجازی با محوریت ماه مبارک رمضان»