«سرکار علیه» به عنوان دومین کتاب مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»


«سرکار علیه» به عنوان دومین کتاب مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

تعداد بازدید: ۷۸۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

کتاب «سرکار علیه»، به عنوان دومین کتاب از سومین دوره مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» توسط سازمان جهاد دانشگاهی تهران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سرکار علیه» به عنوان دومین کتاب از سومین دوره مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» معرفی شد؛ «زهره عیسی خانی» و «ریحانه کشتکاران» نویسندگان این کتاب هستند که چند روایت «مادر دختری» درباره هویت اجتماعی زن را در این کتاب به نگارش در آورده اند.

تفاوت نسلی، کم تجربگی دختر و باتجربه بودن مادر و شرایط تربیتی متفاوت سبب شده دنیای مادران و دختران متفاوت باشد. مادر و دختری که دیده ها و شنیده ها و تجربه های شأن را در این کتاب کاغذی مطرح کرده اند ممکن است به هر دلیلی شبیه به یکدیگر نباشند، اما هرکدام با عینک خودشان موضوع واحدی را روایت کرده اند تا برای گفت وگوی مادران و دختران و کم تر شدن روز به روز فاصله های میان دو نسل راه گشایی شود.

این کتاب مجموعه روایتی صمیمی به قلم مادر و دختری از دو نسل متفاوت برای درک برخی چالش های هویت زنان در دنیای امروز است.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران این بار این کتاب را برای دانشجویان علاقه مند کتابخوانی جهت شرکت در مسابقه مجازی «هشت بهشت» انتخاب کرده است و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور اعم از پزشکی و غیر پزشکی می توانند با مراجعه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران برای شرکت در دومین مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت در سومین دوره از برگزاری آن ثبت نام کنند.

آزمون این مسابقه، مانند دوره های پیشین در آخرین جمعه هر ماه (۲۷ خردادماه ۱۴۰۱) از ساعت ۹ تا ۲۴ به صورت مجازی (آنلاین) برگزار می شود و به دانشجویان برگزیده این مسابقه جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا می شود.

#مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» #سومین دوره مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» #کتاب «سرکار علیه» #سازمان جهاد دانشگاهی تهران #روایت های مادر دختری #کتاب با موضوع هویت اجتماعی زن #
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای ««سرکار علیه» به عنوان دومین کتاب مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»»