مسابقه کتابخوانی « گلستان یازدهم»


مسابقه کتابخوانی « گلستان یازدهم»

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۱۰

تعداد بازدید: ۱۲۳۷

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرنگار cbo علیرضا رحمانزاده مدیر فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اعلام این خبر گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه بویژه در بین قشر فرهیخته فرهنگیان کشور و در آستانه گرامیداشت مقام معلم مسابقه کتابخوانی مجازی «گلستان یازدهم» برگزار خواهد شد.

وی در خصوص موضوع کتاب گفت: «گلستان یازدهم» خاطرات سرکار خانم زهرا پناهی روا، همسر سردار شهید علی چیت سازیان، به قلم بهناز ضرابی زاده است. این کتاب با زبانی صادقانه به شرح زندگی یک سال و هشت ماهة مشترک شهید چیت سازیان و همسرشان پرداخته است. فرمانده ای که در جبهه به دلیل مهارت های رزمی و شجاعتش به عقرب زرد معروف بود، در خانه با مادر و همسرش به اندازه ای با مهر و محبت رفتار می کرد که گویی این قلب رئوف هیچ گاه سابقة حضور در حرب و قتال را نداشت. «گلستان یازدهم» به زیباترین شکل توانسته است قسمت مهمی از نیمة پنهان زندگی شهید چیت سازیان را به مخاطبان معرفی کند.

رحمان زاده همچنین افزود: این کتاب که از گنجینه های هشت سال دفاع مقدس ما محسوب می شود به تقریظ مقام معظم رهبری نیز درآمدند.

مدیر فرهنگی اجتماعی بسیج فرهنگیان در ادامه با بیان چگونگی دریافت کتاب گفت: با همکاری موسسه انتشاراتی سوره مهر بعنوان ناشر این کتاب و مدیریت فرهنگی اجتماعی بسیج فرهنگیان کتاب چاپی با تخفیف 10 درصد و ارسال رایگان در سراسر ایران در ااختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

همچنین علاقه مندان میتوانند این کتاب را به دو صورت چاپی و با 10 درصد تخفیف ( کد تخفیف: soore.b96) و ارسال رایگان به کل کشور و نسخه الکترونیکی با تخفیف 20 درصد ( کد تخفیف: soore.b96) از سایت انتشارات سوره مهر «sooremehr.ir » دریافت نمایند

وی با اشاره به زمان شرکت در آزمون مجازی گفت: آزمون مجازی این مسابقه که از طریق سایت رسمی سازمان cbo.ir از تاریخ 11 تا 30 اردیبهشت ماه جاری صورت خواهد پذیرفت.

رحمانزاده در پایان گفت: بعد از اتمام زمان مسابقه، به نفرات برگزیده جوایزی از سوی بسیج فرهنگیان کشور اهدا خواهد شد.

منبع خبر

می پسندم (۶) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی « گلستان یازدهم»»