مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب به سپیدی یک رویا


مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب به سپیدی یک رویا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

تعداد بازدید: ۱۰۰۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «به سپیدی یک رویا» (ویژه بانوان) اثر فاطمه سلیمانی ازندریانی توسط کتابخانه عمومی فجر شهرستان خدابنده برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان با محوریت کتاب «به سپیدی یک رویا» اثر فاطمه سلیمانی ازندریانی به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر، به همت کتابخانه عمومی فجر شهرستان خدابنده و با مشارکت حوزه علمیه معصومیه خواهران شهرستان برگزار می شود.

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند تا ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/qrUoNhK/ در این مسابقه شرکت کنند. نسخه الکترونیکی کتاب از طریق http://fajrlib.blogfa.com در دسترس است. به برگزیدگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، کتاب «به سپیدی یک رویا» نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی است. این کتاب اثری تاریخی و مذهبی درباره زندگی و سفر حضرت معصومه (سلام الله) به خراسان از زبان ندیمه ایشان (سلطان) است. کتاب به روایت جذابی از داستان زندگی حضرت معصومه(س) خواهر امام رضا(ع) از زبان ندیمه ایشان می پردازد. این رمان جذاب روایتی از زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) از دوره پس از هجرت امام رضا(ع) از مدینه به مرو را روایت می کند. زاویه دید بسیار بدیع داستان از آن روایتی جذاب ساخته است. راوی داستان یکی از کنیزان حضرت فاطمه معصومه (س) است که در داستان به شکل و شمایلی تازه و واقعی به روایت داستانی پرداخته است. فضاسازی نویسنده از اندرونی منزل امام معصوم و ساخت چندین شخصیت سپید و خاکستری در این فضا که شرح رفت و آمدها و نگاه مردم در آن دوران تاریخی به امام معصوم و بیت او را روایت می کند از ویژگی های این متن است که نویسنده توانسته به خوبی از عهده آن برآید. روایت جذاب و بیان جزئیات خواننده را همراه با کتاب همراه می کند.

#مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب به سپیدی یک رویا

#کتاب «به سپیدی یک رویا» نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی

#مسابقه کتابخوانی ویژه بانوان با محوریت کتاب «به سپیدی یک رویا»

#مسابقه کتابخوانی به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر

#مسابقه کتابخوانی به همت کتابخانه عمومی فجر شهرستان خدابنده و با مشارکت حوزه علمیه معصومیه خواهران شهرستان

#ولادت حضرت معصومه

می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب به سپیدی یک رویا»