مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع)


مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع)

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

تعداد بازدید: ۱۰۰۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد با انتخاب کتاب «نماز در سیره و سخن امام علی علیه السلام» تألیف خدابخش کرمیان و تهیه شده در انتشارات ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری این مسابقه کتابخوانی کرده است.

وی از ویژگی های این کتاب را به نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده، روان و دسته بندی موضوعات و محتوا دانست و افزود: این مسابقه به صورت سراسری همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان اردیبهشت ماه در کلیه استان های کشور و دستگاه های اجرایی در حال برگزاری است.

مهلت تعیین شده جهت مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از تاریخ ۲۰ فروردین الی ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به مدت ۴۳ روز می باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند در قالب شرکت کننده آزاد یا کارکنان دستگاه های اجرایی در این رویداد فرهنگی شرکت داشته باشند.

نتایج مسابقه در تاریخ 21 خرداد ماه مصادف با میلاد باسعادت امام رضا (علیه السلام) اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرکت کنندگانی که به ۹۰ درصد سوألات مسابقه پاسخ صحیح داده باشند، به مرحله قرعه کشی راه یافته و از بین آنان به قید قرعه به ۱۱۰ نفر هدایای ارزنده ای از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع) #مسابقات کتابخوانی ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد #مسابقه کتابخوانی براساس کتاب نماز در سیره و سخن امام علی علیه السلام #مسابقه کتابخوانی براساس آثار خدابخش کرمیان #مسابقه کتابخوانی با 110 جایزه ارزنده
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع)»