امکان حضور و خرید آنلاین از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کتابخانه های عمومی سراسر کشور


امکان حضور و خرید آنلاین از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کتابخانه های عمومی سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

تعداد بازدید: ۸۱۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ۳ لغایت ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰، بر اساس هماهنگی های انجام شده و با هدف فراهم کردن امکان حضور مردم مناطق کم برخوردار کشور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، امکانات لازم در کتابخانه های مناطق کمتربرخوردار کشور و با توجه به فراهم آمدن زیرساخت ها، یک دستگاه رایانه در تمامی کتابخانه های عمومی کشور به جستجو و خرید آنلاین کتاب و دنبال کردن اخبار نمایشگاه در وب سایت ketab.ir اختصاص می یابد.

همچنین در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، برنامه ها و نشست های ترویجی و خلاقانه کتاب محور در کتابخانه های عمومی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف تحقق عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی به کتاب در شرایط همه گیری ویروس کرونا، با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همت خانه کتاب ایران از سوم لغایت دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود. در این دوره از نمایشگاه بیش از ۲ هزار ناشر ثبت نام کرده اند. در بخش خارجی نمایشگاه نیز، ناشرانی از ۱۵ کشور از جمله اسپانیا، بحرین، عراق، کویت، لبنان اردن، سوریه و مصر قریب به ۲۰ هزار عنوان اثر ارائه می کنند. علاقه مندان برای جستجوی منابع نمایشگاه می توانند به وبسایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی book.icfi.ir مراجعه کنند.

#نمایشگاه مجازی کتاب تهران #book.icfi.ir #نمایشگاه مجازی کتاب #نهاد کتابخانه های عمومی کشور #برنامه ها و نشست های ترویجی و خلاقانه کتاب محور
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «امکان حضور و خرید آنلاین از نمایشگاه مجازی کتاب تهران در کتابخانه های عمومی سراسر کشور»