500 اثر به جشنواره «مروجان کتاب‌خوانی» رسید


500 اثر به جشنواره «مروجان کتاب‌خوانی» رسید

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۱۶

تعداد بازدید: ۱۱۰۸

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش ایسنا، محسن حاجی زین العابدینی دبیر سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی گفت:استقبال از سومین جشنواره مروجان کتاب خوانی خیلی خوب بوده است و بیش از پانصد و پنجاه طرح و ایده خلاق در حوزه کتاب خوانی و ترویج کتاب از گروه های متعدد در ترویج کتاب خوانی به جشنواره رسیده است.

او تصریح کرد: ۱۵ طرح و ایده از افراد فعال در حوزه ترویج کتاب خوانی، از سوی معلمان مدرسه و استادان دانشگاه نیز ۴۱ طرح به دبیرخانه رسیده است. بیش ترین استقبال از این جشنواره از سوی کتاب دارها بوده است و یک صد و سی و یک طرح از کتاب دارها دست ما رسیده است. ۲۵ طرح هم از کتاب فروشی ها به دبیرخانه ارسال شده است. از سویی مهدکودک ها نیز حضور خوبی در این رقابت داشتند و ۳۳ طرح به دبیرخانه ارسال کردند.

او افزود: واحدهای صنفی، بخش خصوصی و مراکز خدمات عمومی هم ۵۴طرح به دبیرخانه ارسال کردند و همچنین مروجان الکترونیکی و دنیای مجازی هم ۱۷ طرح و ایده در حوزه کتاب خوانی به دبیرخانه فرستادند. همچنین گروه ها و نهادهای غیردولتی، گروه ها و افراد فارسی زبان در خارج از کشور ،گروه ها و افراد خارجی فعال مروج کتاب در ایران، کشورهای فارسی زبان یا دارای جمعیت های بزرگ فارسی زبان (افغانستان، تاجیکستان، هندوستان و ...)، هم با ارسال یک تا چند طرح نیز از دیگر گروه های شرکت کننده در ترویج کتاب خوانی هستند.

وی متذکر شد: امامان جمعه و جماعت نیز با ۱۰۰ طرح در این جشنواره شرکت کرده اند.

منبع خبر

می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «500 اثر به جشنواره «مروجان کتاب‌خوانی» رسید»