برگزاری مسابقه کتابخوانی در مسجد مقدس جمکران


 برگزاری مسابقه کتابخوانی در مسجد مقدس جمکران

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۲۵

تعداد بازدید: ۱۵۱۲

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مدیر مرکز آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی در مسجد مقدس جمکران

مدیر مرکز آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران گفت: مسابقه کتابخوانی امام مهدی(عج) و اخبار غیب از ابتدای ایام نوروز تا نیمه شعبان در این مسجد مقدس برگزار می شود.

قاسم صبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی امام مهدی(عج) و اخبار غیب از ابتدای ایام نوروز تا نیمه شعبان در این مسجد مقدس برگزار می شود و انتشارات مسجد مقدس جمکران و مرکز آفرینش های هنری این مسجد در برگزاری این مسابقه کتابخوانی همکاری دارند.

وی ادامه داد: کتاب امام مهدی(عج) و اخبار غیب حاوی سخنرانی های سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در این خصوص است و این کتاب توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران چاپ شده است.

مدیر مرکز آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران افزود: کتاب امام مهدی(عج) و اخبار غیب مورد استقبال مردم قرار گرفته و بارها تجدید چاپ شده است؛ این کتاب برای سومین سال در انتشارات مسجد مقدس جمکران چاپ شد تا در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

صبری با اشاره به مسابقه کتابخوانی کتاب امام مهدی(عج) و اخبار غیب اظهار کرد: جوایز این مسابقه سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد مقدس و سه روز اقامت در مسجد مقدس جمکران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی کتاب امام مهدی(عج) و اخبار غیب دارای 20 سوال است، علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید جواب سوالات را در پاسخنامه انتهای کتاب وارد کنند و آن را به مسؤولین کتاب فروشی ها تحویل بدهند.

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

عالی
۰۰

ارسال نظر برای « برگزاری مسابقه کتابخوانی در مسجد مقدس جمکران»