خانواده‌ها نقش مهمی در نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی دارند


عبدالحسین بختیاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره هفته کتاب امسال با شعار «آینده روشن با خانواده کتاب خوان» از 20 آبان آغاز و تا دوم آذرماه ادامه دارد و در همین راستا در شهرستان ابهر نیز برنامه های متنوعی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های در نظر گرفته در راستای معرفت افزایی همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است، افزود: یکی از برنامه های اجرایی عضویت رایگان علاقه‎مندان در کتابخانه های عمومی شهرستان است که روز 24 آبان ماه که با عنوان روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» نام گذاری شده، انجام می شود.

بختیاری با بیان اینکه در نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی، خانواده ها و والدین نقش مهمی دارند، تصریح کرد: 12 جلسه قصه خوانی و جمع خوانی کتاب با حضور خانواده ها در این ایام در نظر گرفته شده و فرصتی تا خانواده ها با هم در فضایی دوستانه با فضای کتاب و کتابخانه در ارتباط باشند.

مدیر نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر گفت: 30 آبان نشست شعر عاشورایی در کتابخانه حکیم هیدجی شهر هیدج برگزار می شود همچنین مسابقه کتابخوانی از کتاب «خلق عظیم پیامبر اعظم (ص) برای علاقه مندان در نظر گرفته شده که این مسابقه مکتوب از 20 آبان آغاز و تا 9 آذر ادامه خواهد داشت.

#عنوان روز کتاب #کتابخوانی و کتابدار
می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «خانواده‌ها نقش مهمی در نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی دارند»