مسابقه کتابخوانی "کوثر کربلا" به مناسبت اربعین حسینی


مسابقه کتابخوانی "کوثر کربلا" به مناسبت اربعین حسینی

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۰

تعداد بازدید: ۱۷۱۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، "کوثر کربلا" عنوان مسابقه کتابخوانی است که به مناسبت اربعین حسینی و با هدف ترویج فرهنگ حسینی و آشنایی شهروندان با سیره و سبک زندگی حضرت سیدالشهداء (ع) و الگوبرداری در زندگی فردی و اجتماعی از کتاب کوثر کربلا نوشته عبداله جوادی آملی از سوی کتابخانه شیخ فضل اله نوری برگزار می شود.

علاقمندان برای دریافت متن سوالات و پاسخ نامه مسابقه کتابخوانی کوثر کربلا و نحوه ارسال پاسخنامه، تا 20 آبان ماه مهلت دارند به کانال تلگرام فرهنگسرای فردوس به نشانی ferdosfarhangsara@ (به نام بلوار فرهنگ) مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر به کتابخانه شیخ فضل اله نوری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت ا... کاشانی، بعد از تقاطع حکیم، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره 44066751 تماس بگیرند.

در پایان مهلت برگزاری این مسابقه کتابخوانی، پس از بررسی پاسخنامه های رسیده، به قید قرعه به شرکت کنندگانی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده اند جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی کوثر کربلا #متن سوالات و پاسخ‌نامه مسابقه کتابخوانی #ferdosfarhangsara #44066751 #مهلت برگزاری مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی "کوثر کربلا" به مناسبت اربعین حسینی»