برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مسافر کربلا» ویژه نوجوانان و جوانان ابرکوهی


برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مسافر کربلا» ویژه نوجوانان و جوانان ابرکوهی

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۶

تعداد بازدید: ۱۲۹۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

قاسم برزگر در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، از برگزاری مسابقه کتاب خوانی «مسافر کربلا» در شهرستان ابرکوه خبر داد و گفت: این مسابقه در ماه صفر و ویژه نوجوانان و جوانان 13 تا 25 ساله و باهدف ترویج فرهنگ مطالعه و همچنین الگوسازی برای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

وی اثر «مسافر کربلا» را یکی از اثرگذارترین کتاب های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این کتاب زندگینامه شهید نوجوان علیرضا کریمی است که باوجود سن کم خود، راه صدساله عارفان را طی کرده و با شهادتش الگویی برای نوجوانان و جوانان شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه شرکت در این مسابقه را به سه روش اعلام کرد و اظهار داشت: درروش اول شرکت کنندگان می توانند پس از مطالعه کتاب، دل نوشته ای خطاب به شهید کریمی بنویسند و تحویل بدهند؛ همچنین درروش دوم، باید یادداشتی ترویجی برای معرفی کتاب مسافر کربلا بنویسند و درروش سوم شرکت در مسابقه ترویج کتاب در فضای مجازی است و شرکت کنندگان می توانند عکس یا فیلمی از کتاب گرفته و همراه با یک یادداشت کوتاه با هشتک #مسافر_کربلا در اینستاگرام یا کانال تلگرام منتشر کنند و لینک آن را به مجریان مسابقه ارسال کنند.

گفتنی است که علاقه مندان می توانند برای دریافت کتاب «مسافر کربلا» تا پایان ماه صفر به کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه مراجعه نمایند.

#یادداشتی ترویجی برای معرفی کتاب مسافر کربلا #دل نوشته‌ای خطاب به شهید کریمی #شرکت در مسابقه ترویج کتاب
می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مسافر کربلا» ویژه نوجوانان و جوانان ابرکوهی»