پویش مطالعاتی کتابِ خوب با محوریت کتاب سلیمانی عزیز


 پویش مطالعاتی کتابِ خوب با محوریت کتاب سلیمانی عزیز

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۰۷

تعداد بازدید: ۹۳۷

ثبت کننده: متین تنابنده

به حول و قوه الهی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین با تاسی از مقام معظم رهبری در زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، پویش مطالعاتی کتابِ خوب با محوریت کتاب “سلیمانی عزیز” دربازه زمانی ۳۰مردادماه لغایت ۱۳آبانماه ۱۳۹۹ از سوی انتشارات حماسه یاران برگزار میگردد. به امید آنکه در “اولین ماه محرم و صفر پس از شهادت سردار”، قدمی هرچند ناچیز در مسیر گرامیداشت این اسطوره جهاد و مقاومت برداشته باشیم.

نحوه تهیه کتاب - خرید حضوری با مراجعه به کتابفرو شی ها - خرید پیامکی با ارسال عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۹۱۷۱۷ - خرید اینترنتی با مراجعه به سایت انتشارات حماسه یاران به نشانی hamasehyaran.ir

جوایز به نیت سن مبارک سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، ۶۳ هدیه شامل کمک هزینه سفر به کربلا و مشهد و کارت هدیه به برندگان مسابقه اعطا خواهد شد.

نحوه شرکت در مسابقه کتابخوانی: هر فرد میتواند فقط یکبار با کــد ملی خود در بازه زمانی مشخص شده (13 شهریورماه لغایت 13 آبان ماه ۹۹) وارد سایت hamasehyaran.ir شود و در این مسابقه شرکت نماید.

#انتشارات حماسه یاران #ترویج فرهنگ کتابخوانی #سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی #پویش مطالعاتی کتابِ خوب #مسابقه کتابخوانی براساس کتاب سلیمانی عزیز #سلیمانی عزیز #اولین ماه محرم و صفر پس از شهادت سردار #hamasehyaran.ir
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « پویش مطالعاتی کتابِ خوب با محوریت کتاب سلیمانی عزیز»