مسابقه کتابخوانی مدرسه ی رویایی توتوچان دختر کوچکی پشت پنجره


مسابقه کتابخوانی مدرسه ی رویایی توتوچان دختر کوچکی پشت پنجره

تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹

تعداد بازدید: ۸۲

ثبت کننده: محسن یوسفی

به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور بزرگداشت دهه کرامت مسابقه کتابخوانی " مدرسه ی رویایی " توتوچان دختر کوچکی پشت پنجره به همت موسسه فرهنگی هنری نسل فردا برگزار می شود .

این کتاب نوشته تئسوکو کورویاناگی و ترجمه سوسن فیروزی قصه واقعی توتوچان، دختر کوچولوی ژاپنی ، در دوران دبستان است. دخترکی که بعدها به یک شخصیت جهانی تبدیل شد.

مادراین دختر تا بیست سال بعد به او نگفت که در همان کلاس اول دبستان از مدرسه اخراج شده است، فقط گفت می خواهد او را به مدرسه دیگری ببرد که بیشتر دوستش داشته باشد؛ و این آن مهارت معجزه آفرینی بود که آینده توتوچان را به کلی تغییر داد ....

میترا کارشناس مدیر موسسه فرهنگی هنری نسل فردا با اعلام این خبر افزود : علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به دو روش در این مسابقه شرکت نمایند:

در روش اول متقاضیان می توانند با ارائه برداشت و تحلیل خود از کتاب در قالب : موشن گرافی ، نقاشی ، تصویر سازی ، پادکست و پاورپوینت نسبت به ارائه آثاراقدام نمایند و در روش دوم در آزمون جامع کتاب شرکت نمایند.

جوایز مسابقه در بخش ارائه آثار شامل :

نفر اول : 10 میلیون تومان

نفر دوم : 8 میلیون تومان

نفر سوم : 5 میلیون تومان

نفرات چهارم و پنجم : 3 میلیون تومان

همچنین جوایز مسابقه در بخش آزمون :

نفر اول : 5 میلیون تومان

نفر دوم : 3 میلیون تومان

نفر سوم : 2 میلیون تومان و نفرات چهارم و پنجم : 1 میلیون تومان می باشد

مهلت ارسال آثار و یا شرکت در آزمون : 30 اردیبهشت ماه 1403می باشد .

علاقه مندان جهت تهیه کتاب و ثبت نام با پرداخت 50 هزار تومان به موسسه فرهنگی هنری نسل فردا به نشانی : نجف آباد، خیابان دانش ، کوچه شهید شریفیانا، موسسه فرهنگی هنری نسل فردا مراجعه فرمایند .

#مسابقات ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی #مسابقات کتابخوانی موسسه فرهنگی هنری نسل فردا #مسابقات کتابخوانی بزرگداشت دهه کرامت #مسابقه کتابخوانی مدرسه ی رویایی #مسابقه کتابخوانی توتوچان دختر کوچکی پشت پنجره #مهلت ارسال آثار و یا شرکت در مسابقه کتابخوانی #جوایز مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی مدرسه ی رویایی توتوچان دختر کوچکی پشت پنجره»