اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی سیاست علوی


اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی سیاست علوی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۸

تعداد بازدید: ۸۲۱

ثبت کننده:

مجتبی امیرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سیاست علوی در شب میلاد فرخنده منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) و با حضور حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی جهرم افزود: کتاب سیاست علوی،حاصل سخنرانی های عالم ربانی آیت الله سید حسین آیت اللهی رضوان الله است که مهدی فصاحت، محقق و تنظیم کننده این اثرسیره فرهنگی، اداری، اقتصادی، اجتماعی و نظامی امام امیرالمومنین (ع) را از کلام به نوشتار در آورده است.

وی اظهار داشت: این کتاب توسط آثار دفتر امام جمعه جهرم تهیه و در شب میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) در ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ در غدیریه جهرم با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز رو نمایی شد.

امیرزاده ادامه داد: هم زمان با ایام ماه رجب و شعبان و با همکاری سه نهاد فرهنگی دفتر نشر امام جمعه،اداره کتابخانه های عمومی و بنیاد فرهنگی پژوهشی پیمان غدیر فراخوان مسابقه کتابخوانی در دهه فجر برگزار شد که تعداد ۱۱ هزار و ۹۵۹ نفر از ۳۱ استان شامل بیش از ۶۴۰ شهر و شهرستان در این مسابقه شرکت کردند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم بیان کرد: استان های اصفهان، فارس و خراسان رضوی به ترتیب با ۱۴/۴ و ۱۲/۹ و ۱۲/۸ بیشترین تعداد از شرکت کنندگان و جهرم نیز با ۶۷۸ نفر، ۵/۶۶ درصد از شرکت کنندگان را به خود اختصاص دادند و در نهایت رکورد بیشترین آمار مشارکت در مسابقات کتابخوانی برگزار شده در جهرم ،به این مسابقه تعلق گرفت.

وی در پایان گفت: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به وبگاه www.jahrompl.ir از اسامی برگزیدگان این مسابقه مطلع شوند.

#مسابقه کتابخوانی سیاست علوی #استان فارس #حضرت صاحب الزمان عج #اداره کتابخانه های عمومی جهرم #امام جمعه #شیراز #بنیاد  فرهنگی پژوهشی پیمان غدیر #خراسان رضوی #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

مفید بود
۰۰

ارسال نظر برای «اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی سیاست علوی»